Isnin, 6 Disember 2010

Trip to The Negeri Sembilan..

Alhamdulillah...syukur..aq slamt tiba kt N9,..start dari 12 tghri semalm sampai 1.00pg..bru smpai...letih gak aq drive ngn mmber aq..itu pon brgilir2...sampai2 je..angkat brg2..tros aq mmbuta..hahha,,pnt la katakn..hehhe..hri ni plk..sedar2 je dah pkul 11.00pg...fuh..ilang pnt aq...
so,,sarapan la dlu...then,.tros grk g bndar seremban..jln2 kt JUsco seremban 2..huhu..g karaoke la..mcm biase..hehhe..k la..ni pon aq x wt ppe...juz men2 game & online....see leter~~

Sabtu, 4 Disember 2010

~Beliau Yg kU syG didunia ini~

Abahku

Rabu, 1 Disember 2010

Berakhirnya Final Exam Sem3...

Assalamualiakum..syukran...selesai sudah perjuangan ku utk sem yg ketiga ni...mata ni pon dah x larat...sbb dah byk hri tertunggak nk tdo,.xbole..kne stdy...so, skng ni la..masenk merehat-rehat fikiran..sambil2 fikir ppe planing yg nk dwt utk cti sem ni..cti 3mggu je..nk kje pon mcm x smpat..klau kje smbil2 tu bole r..tolong ibu ngn abah niaga ker...gantikn org krja ke..
ppe pon...ku nk tdo dlu k...hurm..nyaman...lapang yer fikiran~~
~~DIKALA KEBOSANAN MELANDA~~

Sabtu, 27 November 2010

Final Exam week..& planning after that...

hehhe...sory r..dah lame menyepi...sbb cty 3 mggu..so blik kg r 2 mggu tu...fuh..terubat windu aq kt my parent ngn adik..serta mmber2....
hmm..so,,skg ni..da smggu aq final exam.. tgll 1 paper je la lom settle..ade plk dpt gap 4 hari tu nk tggu last paper..tu la yg aq bole on9 ni..hehhehe...lom stdy lg..mybe 2 hri before last paper kot bru stdy..hahhaha...
Abiz je exam 1/12/2010...so aq kne la tggu mmber aq yg amik kos mekatronik..dye abis 3/12..,.pastu 5/12..aq pon tros grak g N.sembilan..jln2 cri mkn...afyerexam..so,,dpt la release kn tnsion aq nih""..huhuhu..mmber aq tu ajak lepak uma dye..dlm 2-3 hri mcm tu la...so,kte org plannig r..nk g PD(port dikson) ker...mne2 tmpt rekreasi kt N9...
after that..bru r.,aq blik Johor..my beloved hometown,...
huh!,,byk ni planning aq..pas blik tu,..aq nk kje dlu r...skit2 parttime..cri wet poket..smbil tggu adik aq abis SPM..sebab lepas abis je SPM..aq kne lah hntr adik aq ni g Jertih trgggnu..uma Pkcik saudara aq...then,,bru grk g Dungun terenggnu...menziarahi datuk & nenek ku tercinta (sebelah arwah mak)...
so...bes gler r cty ni...xsbr nk tggu ni...hehhehehe...tp,ppe pon..focus 4 my final dlu..

Rabu, 25 Ogos 2010

MY MOTOR..hhihi

ex5 je..
smart x??

Isnin, 9 Ogos 2010

Sesi Bergambar

Keriangan Di UniMAP
Insyallah..Kami bakal-bakal Jurutera Pembuatan


UniMAP
SweeT mEmoriEs




Khamis, 8 Julai 2010

Nama saya mohamad amirool hakeem bin abdul aziz. saya berasal dari kulai johor. Saya merupakan salah seorang anak felda. Saya berketurunan melayu. apa yang hendak saya kongsikan bersama dalam laman ini adalah pengorbanan bagi seorang insan yang merantau jauh dari kampung halamannya. Apabila keputusan SPM keluar,alhamdulillah...saya antara salah seorang pelajar terbaik di sekolah. Sebulan selepas itu,menyusul pula surat-surat daripada kolej-kolej swasta dan akhirnya,surat tawaran yang saya tunggu-tunggu selama ini pun sampai.. Ya Allah,terima kasih kerana telah memberi peluang kepadaku untuk terus menyambung pelajaran. Sya telah pun ditawaran untuk melanjutkan pengajian pada peringkat diploma di Universiti Malaysia Perlis didalam bidang kejuruteraan pembuatan. ini adalah salah satu tangga hidupku untuk terus melangkah jauh memberi kesenangan dan kebahagiaan kepada keluarga. Impian ku adalah untuk menjadi seorang jurutera yang beriman kepada allah.
            Salah satu sebab untuk saya mengarang sebuah coretan ini adalah untuk mnceritakan kepayahan dan kesenangan dalam mencapai cita-cita. Saya adalah seorang anak yatim yang telah kehilangan ibu tersayang akibat kemalangan jalan raya. Abah, seorang ayah yang sangat penyabar dan tabah dalam mengahadi musibah dan takdir yang berlaku dalam hidup kami. Kini tinggalah saya dan adik bersama abah di dunia. Abah tidak pernah putus memberikan semangat pada kami untuk meneruskan hidup walaupun tanpa seorang ibu..Abah menyakinkan kami..setiap takdir yang ALLAH berikan itu ada hikmah disebaliknya. Saya percaya dan terima atas segala takdir yang ALLAH berikan. Saya bertekad saya berjanji bahawa akan menunaikan janji-janji arwah bonda untuk melanjutkan pelajaran ke Universiti. Alhamdullilah..kini saya Berjaya melanjutkan pelajaran di Universiti Malaysia Perlis.



Ahad, 28 Mac 2010

pic kT pErliS


Rabu, 24 Mac 2010

Ahad, 21 Mac 2010

http://www.myspace.com/amyrulhakeem

Isnin, 15 Mac 2010

mEneMpuh haRI-haRi mENdatang

hmm..alhamdullilah...x sangka..kini aq da 19thn..(thn je,umur x lg hhehe).
thu2 dah sem 2..kT UniMAP(UNIVERSITI MALAYSIA PERLIS).
abah,ibu,.adik..tu la semangat yg mmbuatkn aku kuat disini..
Harapan & cita-cita arwah emak ku..kini sudah ku lunaskan..hnya menuggu aq..menjadi seorng manusia berguna..
Itulah..pergorbanan abahku,yg telah mmbesarkan aq tnpa ibu sjak aku berumur 10thn..
Dimana kekuatan,semngat utk mmbesarkn ank apabila kehilangan isteri dan seorg ank bogsu  trcinta,ketika anak2 lain masih kecil,(aku& adik).
Tatkala setiap mggu menziarahi makam bonda & adik bogsu..linangan air mata mmbasahi pipi ketika itu..yg mmbuatkan aku tekad..untk mgubah hidupku..'
abah,.akim bersyukur dikurniakan seorang ayh yg sgt tabah,.
akim thu..abah ingin mnjadi seorang ayah yg terbaik dan akim ingin mnjadi ank yg soleh..anak yg dapat mmbantunya apabila dia alam barzah kelak..
segala berkat doa dan usaha serta bimbingan dari abah..aku mnjadi tabah untuk mghadapi kenyataan hidupku bahawa..takdirku berbeza dgn insan2 yg lain..
ABDUL AZIZ ur are my beloved father..Ur are mY HEro!!!
tq father..

Ahad, 7 Mac 2010

Jadual Kelas Kejuruteraan Pembuatan(UniMAP)

beginilah..hari-hari yg aku tempuhi sehingga kini..
hmm..diMAna ade KesuNgguhan..dIsiTU ade kEjaYAAn..Insyallah..amin...

Selasa, 2 Mac 2010

Aku duduk sendirian dikamarku
menangis kesepian kernamu
kau tinggalkan aku
kau cari yang lain
tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pergi aku
mendapat lebih baik dari mu
dia hargai aku
dia sayangi aku
lebih dari padamu

Aku ingin kau tahu 
betapa kugembira
tidak lagi bersamamu
namun pastinya
nanti kau akn sedari
yang kau perlu cintaku..



Sabtu, 27 Februari 2010



Seksa
Artist: , Feat: Ukays ( UK's )
Kemana bintang beribu
Di malam ini
Tiada satupun yang kelihatan
kecuali kelam

Mungkinkah hujan kan turun
Menemani malam
Makin sepilah malam ku ini
Tiada teman bicara

Walaupun lenaku panjang
Tiada mimpi bertandang
Menghitung hari berlalu
Seksanya aku

Walaupun masih teringat
Kau jauh entah dimana
Sudahnya ku duakanmu

Dan tak ku duga kau jelma pula
Menagih lagi janji lama
Sukar bagiku untuk terima
Kehadiranmu untuk bersama
Kali kedua

Tak perlu kau menjelma lagi
Nyata atau mimpi
Kerna bagiku
Semua yang berlaku
Biarkan berlalu
Jangan pula nanti
Kau salahkan aku
Kerna meninggalkanmu

meNuju siNAr kehidupan dunia & akhirat (HPA)

www.hpa.com.my

teRus mEncarI arUs peRUbahan..

hari demi hari kutemui...
detik-deti indAh dan pAhit tetaP ku inGat
hinggA ke hUjunG hayaTku..,
ku temui mu,,
di dalam ranjau kesulitan,,.
tangis..esak mu kulihat,.
ku belai jiwamu..
agAr firAh zahir dan bAtin mu di redhai oleh Allah..

Jumaat, 5 Februari 2010

when akiEm sAy thE eVEn oF hIs

hye...Im amyrul hakeem...