Isnin, 15 Mac 2010

mEneMpuh haRI-haRi mENdatang

hmm..alhamdullilah...x sangka..kini aq da 19thn..(thn je,umur x lg hhehe).
thu2 dah sem 2..kT UniMAP(UNIVERSITI MALAYSIA PERLIS).
abah,ibu,.adik..tu la semangat yg mmbuatkn aku kuat disini..
Harapan & cita-cita arwah emak ku..kini sudah ku lunaskan..hnya menuggu aq..menjadi seorng manusia berguna..
Itulah..pergorbanan abahku,yg telah mmbesarkan aq tnpa ibu sjak aku berumur 10thn..
Dimana kekuatan,semngat utk mmbesarkn ank apabila kehilangan isteri dan seorg ank bogsu  trcinta,ketika anak2 lain masih kecil,(aku& adik).
Tatkala setiap mggu menziarahi makam bonda & adik bogsu..linangan air mata mmbasahi pipi ketika itu..yg mmbuatkan aku tekad..untk mgubah hidupku..'
abah,.akim bersyukur dikurniakan seorang ayh yg sgt tabah,.
akim thu..abah ingin mnjadi seorang ayah yg terbaik dan akim ingin mnjadi ank yg soleh..anak yg dapat mmbantunya apabila dia alam barzah kelak..
segala berkat doa dan usaha serta bimbingan dari abah..aku mnjadi tabah untuk mghadapi kenyataan hidupku bahawa..takdirku berbeza dgn insan2 yg lain..
ABDUL AZIZ ur are my beloved father..Ur are mY HEro!!!
tq father..

0 ulasan: